Apple se naopak snaží ve filmové a seriálové branži expandovat. To ukazují i nedávné investice, které čítají více než miliardu dolarů. Peníze, které jsou součástí rozsáhlejšího projektu, by měly pomoci s vývojem širokého portfolia vlastních pořadů. Na 10 nových pořadů se tedy budou moci již začátkem příštího roku podívat ti uživatelé, kteří mají předplacenou službu Apple Music.

Nabízí se sice otázka, nakolik vysoký je v tomto směru potenciál Applu, sami vývojáři si však malé cíle rozhodně nekladou. Tvrdí například, že společnost má ambici a potenciál konkurovat i takovým gigantům, jako je HBO a její Game of Thrones.

Srovnání s Game of Thrones zní o to kuriózněji, pokud si jej dáme do souvislosti s „úspěchem“ Carpool Karaoke, které sklidilo vlnu negativních ohlasů. Podle fanoušků i kritiků pořad nesplnil to, k čemu se před svým vydáním zavazoval.

Apple kvůli tvorbě vlastních pořadů najal 2 manažery Sony Pictures

Apple se však dušuje, že se poučil z předchozích chyb a následující pořady budou podle toho vypadat. Jak jsme vás informovali před měsícem, společnost najala dva bývalé manažery ze Sony Pictures. Jde o Jamieho Erlichtaa a Zack Van Amburga, kteří pracovali například na seriálech AMC Breaking Bad a Better Call Saul, Netflix The Crown a Amazon Sneaky Pete.

Zdá se, že Apple ještě má nějaká esa v rukávu, už jen kvůli tomu, že distribuce deseti pořadů pouze skrze Apple Music by mohla být pro Apple značně prodělečná. Nezbývá tedy, než si počkat na začátek příštího roku, kdy Apple ukáže, jestli zvládne svým ambiciózním tvrzením dostát.